Žurnalo „Žmonės“ vaivorykštės numeriui – apdovanojimų „Baltic Best“ auksas

Zmones-215x295+5mm_Swedbank-8.png

Kampanija „Visi mes žmonės“, kuomet palaikymą LGBT bendruomenei Lietuvoje išreiškė 10 prekės ženklų, laimėjo aukso apdovanojimą Baltijos šalių apdovanojimuose „Baltic Best“. Agentūros „McCann Vilnius“ sumanyta ir žurnale „Žmonės“ įgyvendinta kampanija apdovanojimą pelnė korporatyvinių viešųjų ryšių kategorijoje.

„Šįkart festivalyje, mano manymu, laimėjo ne agentūra, o klientai, kurie sutiko prisijungti prie šio projekto. Galbūt tai tik mažas žingsnis pokyčių link, bet nuo tokių žingsnių ir prasideda progresas“, – sako Mantas Velykis, agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas.

 „Visi mes žmonės“ vaivorykštės kampanija svarbi tikrai ne vien kaip reklamos ar viešųjų ryšių kampanija. Ši iniciatyva primena, koks svarbus verslo vaidmuo kalbant ne visuomet patogiomis socialinėmis temomis ir kuriant pokytį“, – sako Gabrielė Burbienė, žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė.

 „Telia“, „Swedbank“, „Ikea“, „Švyturys GO Nealkoholinis“, „Ecodenta“, „Red Bull“, „Ozas“, „MO“ muziejus, Vilniaus universitetas, „Žmonės“ – šių prekės ženklų reklamos, sukurtos vieningu vaivorykštės stiliumi, pasirodė birželio 6-osios žurnalo „Žmonės“ numeryje, prieš pat eitynes už lygybę „Baltic Pride“.

 „Baltic Best“ apdovanojimuose Taline įvertinti pastarųjų metų geriausi Baltijos šalių reklamos, rinkodaros, komunikacijos ir dizaino darbai. Lietuvos agentūros juose pelnė iš viso keturis aukso apdovanojimus – juos laimėjo „McCann Vilnius“, „New!“, „Not Perfect“ ir „Folk“.

 Žurnalas „Žmonės“ – vienas skaitomiausių leidinių Lietuvoje, kurį kiekvieną savaitę skaito 265 300 žmonių. Žurnalą „Žmonės“ leidžia įmonė „Media bitės“.