Naujienos

Žmonės UK viršeliai_mailer2.jpg

Jungtinės Karalystės lietuviai skaitys specialiai jiems skirtą žurnalą – „Žmonės UK“

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę.

a105b52392b5be7d6d452b3b76f389963a8227c3.jpeg

Darbą pradeda agentūra „ŽMONĖS Foto“

Agentūra siūlys profesionalų žvilgsnį į naujienų ir verslo fotografiją bei valdys didžiausią fotobanką Lietuvoje

zmones_vr333_2.png

Žurnalas „Žmonės“ kviečia pasinerti į papildytą realybę

Kai atgyja spaudos puslapiai

8012c4519cd163ddd3db3200878b05d4046edcff.jpeg

„Media bitės“ įsigijo kino teatrą „Pasaka“

Planuoja naujas kino sales ir plėtrą internete

Skaitanti moteris ir Agne Kisonaite.JPG

Mugėje „ArtVilnius‘18“ pristatoma iš žurnalo „Žmonės“ puslapių sukurta skulptūra

Ar išliks popierinė spauda, informacijai persikėlus į skaitmeną?

GFOT1269.jpg

Spaudos auditorija stabilizavosi

Vidutiniškai pasiekia du iš trijų gyventojų.

visi_mes_zmones_AKAROLINA.jpg

„Visi mes žmonės“

Visi mes žmonės: žurnalo „Žmonės“ kampanija kviečia pažvelgti į ne viešą herojų gyvenimo pusę.

Zmones komanda_ Gretos Skaraitienes foto.png

Žurnalas „Žmonės“ atsinaujino

Žmonės keičiasi, todėl keičiasi ir „Žmonės“. 17 metų leidžiamas žurnalas „Žmonės“ skelbia apie didžiausią atsinaujinimą per savo istoriją ir pristato pagrindinius pokyčius.

Marija Matuzevičienė ir Tomas Balžekas. G.Skaraitienės nuotr..jpg

„Žmonės CONTENTUM“: darbą pradeda žurnalo „Žmonės“ turinio rinkodaros agentūra

„Žmonės CONTENTUM“ turinio rinkodaros projektus kuria patyrusi turinio meistrų komanda, tarp kurių – profesionalūs redaktoriai, fotografai, operatoriai, stilistai ir kiti turinio kūrybos virtuozai.

Gitana Bukauskiene_ Redos Mickevičiūtės nuotr.jpg

Naująja žurnalo „Žmonės“ vyriausiąja redaktore tampa Gitana Bukauskienė

Naująją žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktore nuo lapkričio 14 dienos tampa Gitana Bukauskienė, iki šiol vadovavusi žurnalo „Laima“ redakcijai. Ji „Žmonės“ vyr. redaktorės pareigose pakeis Dainą Žemaitytę, žurnalo redakcijai vadovavusią pastaruosius 13 metų.

Zmones.jpg

UAB „Media bitės“ įsigijo „Žurnalų leidybos grupės“ verslą, darbą pradeda nauja vadovų komanda

Po sandorio užbaigimo žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“ ir kt. leidyba bei portalų Žmonės.lt, Elaima.lt, Ji24.lt, Shopspy.lt vystymas tęsiami įmonėje „Media bitės“.

UAB „Media bitės“ įsigijo „Žurnalų leidybos grupės“ verslą, darbą pradeda nauja vadovų komanda

Zmones.jpg
 

UAB „Media bitės“ ir UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG) baigė sandorį dėl ŽLG priklausančio žiniasklaidos verslo įsigijimo. Nuo spalio 2 dienos darbą pradeda nauja įmonės vadovų komanda.

Po sandorio užbaigimo žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“ ir kt. leidyba bei portalų Žmonės.lt, Elaima.lt, Ji24.lt, Shopspy.lt vystymas tęsiami įmonėje „Media bitės“.

Įsigytus žiniasklaidos kanalus valdančios įmonės generaliniu direktoriumi dirba Tomas Balžekas, o vykdančiuoju direktoriumi – Martynas Basokas. Žiniasklaidos kanalų rinkodarai vadovaus Gabrielė Burbienė. Prekybos vadovu tampa Tomas Bindokas.

„Skaitytojų labai mėgstami žurnalai ir portalai nuo šiol turi naujus savininkus, kurie rūpinsis leidybos tęstinumu ir progresu. Didžiuojuosi, kad pavyko suburti ambicingą vadovų ir akcininkų komandą. Esame pasiruošę priimti šį iššūkį“, – sako T.Balžekas, „Media bitės“ generalinis direktorius.

UAB „Media bitės“ nuo šiol priklauso ŽLG valdytų žiniasklaidos kanalų teisės ir pareigos, turtas ir visi prekių ženklai.  UAB „Media bitės“ taip pat įsigijo ŽLG dalį bendrovėje „Medipresa“, užsiimančioje periodinių leidinių ir knygų platinimu.

UAB „Media bitės“ akcininkai yra Tomas Balžekas, Martynas Basokas, Vytautas Kaikaris, Gabrielė Burbienė ir Tomas Bindokas.

 

Žurnalas „Žmonės“ atsinaujino: naujas logotipas, turinio pokyčiai ir reklamos kampanija

Zmones komanda_ Gretos Skaraitienes foto.png
 

Žmonės keičiasi, todėl keičiasi ir „Žmonės“. 17 metų leidžiamas žurnalas „Žmonės“ skelbia apie didžiausią atsinaujinimą per savo istoriją ir pristato pagrindinius pokyčius. 

 

Naujas logotipas ir žurnalo dizainas

Jau sausio 18 d., ketvirtadienį, „Žmonės“ pasirodys su nauju logotipu bei erdvesniu ir švaresniu dizainu žurnalo viduje.

Ryškesnė logotipo spalva skelbia dar didesnę žurnalo kūrėjų aistrą įdomiam gyvenimui. O pagrindiniu logotipo akcentu tapusi raidė O simbolizuoja skirtingų žmonių vienijimą. 

 

Naujos temos ir herojai

„Žmonės“ atveria savo puslapius naujiems herojams. Nuo šiol žurnale bus galima artimiau susipažinti su tais, kurie jaučia aistrą gyventi: menininkais, sportininkais, startuolių kūrėjais, mokslo ir verslo lyderiais. 

„Nors žurnalo puslapiuose ir toliau sutiksite gerai pažįstamų pramogų pasaulio žvaigždžių, kartu susipažinsite ir su ypatingais kitų sričių žmonėmis. Žmonėmis, kurių patirtis, gyvenimo būdas, profesiniai pasiekimai, stiliaus pojūtis daugiau ar mažiau lemia mūsų kasdienius pasirinkimus. Žmonės, kurių atvirumas įkvepia, paskatina žengti drąsesnį žingsnį, nes, kaip ten bebūtų, visi mes – žvaigždės ir jas stebintys – esame žmonės! Su panašiais patyrimais, džiaugsmais, kompleksais, mažytėmis nuodėmėmis“, – atsinaujinusio žurnalo pokyčius apibendrina vyriausioji redaktorė Gitana Bukauskienė. 

Šiuos turinio pokyčius įkūnys ir naujos žurnalo rubrikos, tarp kurių: 

„Profesionalai“: apie žmones, sėkmingai siekiančius daugiau. 

„Privati teritorija“: smalsus žvilgsnis į įvairių sričių žmonių darbo erdvę. „Vyriški reikalai“: vyriška aistra įdomiems daiktams. 

„Žmonės renkasi“: žurnalo redakcijos išrinktas savaitės filmų, knygų, renginių, muzikos, restoranų, mados šešetukas. 

 

Tikslas – pritraukti naujos auditorijos

„Žmonės“ šiuo metu leidžiami 65 000 egzempliorių tiražu, pasiekia vidutinę 240 000 skaitytojų auditoriją ir yra didžiausias gyvenimo būdo žurnalas Lietuvoje. 

„Tikime, kad pradėtais pokyčiais galime padidinti žurnalo tiražą, susigrąžinti dalį prarastų skaitytojų ir pritraukti naujos – pirmiausia, miestų, auditorijos“, – sako Tomas Balžekas, „Žmones“ leidžiančios UAB „Media bitės“ generalinis direktorius. 

Didelis dėmesys bus skiriamas prenumeratorių skaičiui didinti, mat nuo šiol prenumeruoti žurnalą bus gerokai pigiau, nei jį įsigyti prekybos vietose. Vieno numerio kaina prenumeruojant išliks 0,94 Eur, o prekybos taškuose žurnalas kainuos 1,49 Eur. 

„Jau dabar matome prenumeratorių skaičiaus augimą. Prenumeratos ir skaitytojų lojalumo skatinimo veiksmus tęsime ir toliau“, – aiškina T. Balžekas. 

 

Startuoja ir reklamos kampanija

Šią savaitę startuojanti reklamos kampanija orientuota į tuos žmones, kurie žurnalą „Žmonės“ iki šiol skaitydavo nereguliariai. 

Šešiuose šalies miestuose pasirodę lauko reklamos stendai šmaikščiai kalba apie situacijas, susijusias su žurnalu „Žmonės“. 

„Žmonių“ skaitytojų ir vertintojų – gerokai daugiau nei jų pirkėjų. Paklaustas ne kiekvienas pavadins save „Žmonių“ pirkėju ar skaitytoju, nors smalsiai varto žurnalą parduotuvėje prie kasos, kavinėje ar kirpykloje ir tikrai žino, kas naujame viršelyje. 

Tad reklamos kampanija kreipiamės būtent į šią, nepastovių skaitytojų, auditoriją ir raginame drąsiai skaityti atsinaujinusį žurnalą“, – sako „Žmonių“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė. 

Atsinaujinęs žurnalas „Žmonės“ spaudos prekybos vietose – nuo sausio 18 dienos. 

 

„Žmonės CONTENTUM“: darbą pradeda žurnalo „Žmonės“ turinio rinkodaros agentūra

Marija Matuzevičienė ir Tomas Balžekas. G.Skaraitienės nuotr..jpg
 

Turinio inovacijos ir ilgametė leidybos ir darbo su garsiausiais prekės ženklais patirtis – tai siūlo naujai įkurta turinio rinkodaros agentūra „Žmonės CONTENTUM“. Turinio sprendimai spaudoje ir internete, reklaminių katalogų leidyba ir platinimas bei socialinių tinklų valdymas – „Žmonės CONTENTUM“ prekės ženklams siūlo visas pagrindines turinio rinkodaros paslaugas.

„Žmonės CONTENTUM“ – tai turinio rinkodaros agentūra, veikianti greta žiniasklaidos prekės ženklo „Žmonės“. 

Naujoji agentūra darbą pradeda susivienijus žurnalui „Žmonės“ ir rinkoje jau žinomai turinio rinkodaros agentūrai „Contentum“, kuri bendradarbiauja su tokiais prekės ženklais kaip „Sportland“, „Douglas“, „Electromarkt“, „Impuls“, „Vynoteka“, „Gera dovana“ ir kt.

„Žmonės CONTENTUM“  turinio rinkodaros projektus kuria patyrusi turinio meistrų komanda, tarp kurių – profesionalūs redaktoriai, fotografai, operatoriai, stilistai ir kiti turinio kūrybos virtuozai. 

„Ši koalicija atveria esamiems ir būsimiems mūsų partneriams platesnes  komunikacijos galimybes. Kartu padarysime daugiau: plėsis turinio formos ir jo sklaida, leidinių distribucija bus tikslingesnė, pasaulyje sparčiai populiarėjantys praturtintos realybės (augmented reality) sprendimai taps prieinamesni ir randami netikėčiausiose spausdintų leidinių vietose.“, – sako „Žmonės CONTENTUM“ vadovė Marija Matuzevičienė.    

„Naujas prekės ženklas „Žmonės Contentum“ kalba pats už save. Mes išmanome leidybos verslą ir kuriame turinį, kuris patinka skaitytojams mūsų žurnaluose „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“. Efektyviai panaudosime mūsų įmonės ir partnerio ilgametę patirtį bei turimus resursus, kad klientams galėtume teikti turinio leidybos, distribucijos ir tarpininkavimo paslaugas, spausdinant leidinius bei kuriant interneto sprendimus ir darant tai konkurencingiausiai rinkoje, – sako UAB „Media bitės“, valdančios „Žmonės“ ir kitus leidinius, generalinis direktorius Tomas Balžekas.

Pirmuoju  „Žmonės CONTENTUM“ projektu tapo kalėdinis prekybos centro „Ozas“ katalogas.

 

Naująja žurnalo „Žmonės“ vyriausiąja redaktore tampa Gitana Bukauskienė

Gitana Bukauskiene_ Redos Mickevičiūtės nuotr.jpg
 

Naująją žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktore nuo lapkričio 14 dienos tampa Gitana Bukauskienė, iki šiol vadovavusi žurnalo „Laima“ redakcijai. Ji „Žmonės“ vyr. redaktorės pareigose pakeis Dainą Žemaitytę, žurnalo redakcijai vadovavusią pastaruosius 13 metų.

„Šis pasiūlymas man buvo labai netikėtas, nors ir žinau, kad kiekvienam leidiniui atsinaujinimo etapai yra būtini. Su naująja įmonės vadovų komanda per artimiausias savaites iki galo išgryninsime žurnalo „Žmonės“ atsinaujinimo kryptį.

Leidžiuosi į dar vieną profesinį nuotykį ir tikiuosi, kad būsimi pokyčiai nenuvils „Žmonių“ fanų ir tuo pačiu pritrauks naują auditoriją“,  – teigia G. Bukauskienė.

G.Bukauskienė toliau lieka dirbti ir žurnalo „Laima“ vyr. redaktore. Vykdančiąja redaktore žurnale tampa Gitana Rimšaitė, iki šiol ėjusi vyr. redaktorės pavaduotojos pareigas.

„Žmonės“ prekės ženklas yra labai stiprus ir vienas geriausiai žinomų Lietuvoje. Bet jam taip pat reikia pokyčių. Šį prekės ženklą įsigijome su tikslu vystyti, įkvėpti naujos energijos, transformuoti į modernesnį. Naujo redakcijos vadovo paskyrimas yra pirmas žingsnis, nuo kurio prasidės nauja šio prekinio ženklo era,  – sako Tomas Balžekas, „Žmones“ valdančios UAB „Media bitės“ generalinis direktorius.

 

Darbą pradeda agentūra „ŽMONĖS Foto“

Tituline_nuotrauka1.11e7267d.jpg
 
 

Būti tada, kai reikia profesionalaus žvilgsnio užfiksuojant ir patikimų įrankių – suvaldant vaizdinės informacijos srautus. Tai – esminiai naujos fotoagentūros „ŽMONĖS Foto“ darbo principai. Agentūra siūlys profesionalų žvilgsnį į naujienų ir verslo fotografiją bei valdys didžiausią fotobanką Lietuvoje

„ŽMONĖS Foto“ – tai suvienytos įmonės „Media bitės“ bei „Baltijos fotografijos linijos“ pajėgos. Nauja agentūra įkurta įmonei „Media bitės“ įsigijus 51 % bendrovės „Baltijos fotografijos linija“ akcijų.

„Mūsų rinkoje yra subrendęs profesionalios fotoagentūros poreikis. Todėl ir suvienijome pajėgas su „Baltijos fotografijos linija“. Prekės ženklo „Žmonės“ naudojimas įpareigoja ir garantuoja foto paslaugų kokybę ir profesionalumą“, sako Tomas Balžekas, įmonės „Media bitės“ vadovas.

„ŽMONĖS Foto“ siūlo praktiškai visas fotografavimo paslaugas verslui, viešajam sektoriui, žiniasklaidai. Mes esame tada, kai reikia profesionalių komandos portretų ar reportažo iš įmonei ar institucijai svarbių progų.

Mūsų fotografus sutiksi ir ten, kur vyksta esminiai naujienų įvykiai, o jų užfiksuotais vaizdais jau naudojasi pagrindiniai Lietuvos žiniasklaidos kanalai“, sako Kęstutis Vanagas, „ŽMONĖS Foto“ vadovas.

„Be to, su šiuo nauju startu ne tik kuriame didžiausią profesionalią fotoagentūrą Lietuvoje – įdiegę naują skaitmeninio turto valdymo sistemą, padėsime išsaugoti Lietuvos socialinį kapitalą – istorines fotografijas“, – tvirtina K.Vanagas.

„ŽMONĖS Foto“ dalimi esantis „Fotobankas“ turi sukaupęs daugiau nei milijono nuotraukų archyvą, kuriame – tiek ikoniškieji esminiai Lietuvos istorijos kadrai, tiek naujausių laikų fotoakimirkos.

„Fotobankas“ paremtas viena profesionaliausių rinkoje programine įranga. Tai mums leidžia itin patogiai valdyti savo fotoarchyvą ir savo klientams teikti tokias archyvavimo paslaugas, kokių Lietuvoje niekas pasiūlyti negali“, – sako „ŽMONĖS Foto“ vadovas.

„ŽMONĖS Foto“ suvienijo gerai žinomus ir patyrusius fotografus bei fotoredaktorius. Tarp jų – Gedmantą Kropį, Gretą Skaraitienę, Teodorą Biliūną, Irmantą Gelūną, Paulių Peleckį, Karolį Dovidavičių. Be to, su agentūra bendradarbiauja ir platus kitų fotografų tinklas visoje Lietuvoje.

Netolimoje ateityje „ŽMONĖS Foto“ paskelbs apie bendradarbiavimą su keliais itin garsiais fotografijos pasaulio vardais. Be to, pristatys ir platesnei auditorijai reikšmingą paslaugą – fotografijos mokymus.

Plačiau apie „ŽMONĖS Foto“– www.žmonėsfoto.lt

Be „ŽMONĖS Foto“, įmonei „Media bitės“ priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laimė“ „Ji“, „Edita“, „Legendos“. „Media bitės“ taip pat valdo kino teatrą „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo agentūrą „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“. „Media bitės“ kartu su partneriais valdo turinio rinkodaros agentūrą „Žmonės Contentum“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt

 
 

Jungtinės Karalystės lietuviai
skaitys specialiai jiems skirtą žurnalą – „Žmonės UK“

Žmonės UK viršeliai_mailer.png
 
 

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę.  Jau ketvirtadienį Jungtinės Karalystės lietuvius pasieks pirmasis žurnalo „Žmonės UK“ numeris.

„Žurnalo „Žmonės UK“ startas yra natūralus žingsnis žurnalo „Žmonės“ evoliucijoje. Juk Lietuva – ne vien jos teritorinės sienos. Lietuva yra ten, kur gyvena jos žmonės. Jei jūsų namai šiuo metu Jungtinėje Karalystėje, mes norime būti kartu. Norime dalintis istorijomis, kaip mums sekasi gyventi čia, ir išgirsti, kaip jums sekasi ten. Tęskime seniai pradėtą draugystę“, – kalba įmonės „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, generalinis direktorius Tomas Balžekas. 

„Savi pašnekesiai ir savos žinios – visada arčiau kūno, tad žurnalas „Žmonės UK“ supažindins su tais, kurie šiuo metu yra ant bangos tėvynėje ar sėkmingai įsitvirtino Jungtinėje Karalystėje: pramogų, sporto pasaulio žvaigždėmis, verslo lyderiais, kitais ryškiais personažais“, – kalba žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė.

 „Žmonės UK“ sudarys visos skaitytojų jau pamėgtos žurnalo „Žmonės“ temos ir 16 puslapių, skirtų išskirtinai Jungtinės Karalystės lietuviams.

 Žurnalas iš arčiau supažindins su sėkmingais vietos lietuviais. Koks jų kelias į Jungtinę Karalystę? Kokie kilę iššūkiai ir jų sprendimo būdai?  „Kilę iš Lietuvos“ – šios rubrikos tekstai pasakos apie lietuvių kilmės garsenybes, karjeros aukštumų pasiekusias bet kurioje pasaulio dalyje.

 „Elito kronikos“ leis iš arčiau pažinti Jungtinės Karalystės aristokratiją. Tuo tarpu Lietuvos skaitytojų pamėgta rubrika „ŽMONĖS renkasi“ Jungtinės Karalystės lietuvius supažindins su vietiniais topais – renginiais, vakarėliais, pirkiniais.

 „Šventaisiais mes neapsimetinėsime, nes tik jie mėgsta sausą duoną, vandenį ir aukštąją matematiką, o mes gi nevengsime šokolado, vyno  ir... pikantiškų istorijų. Todėl su mumis nebus šventa – su mumis bus įdomu“, – žada „Žmonės“ vyr. redaktorė G.Bukauskienė.

 „Žmonės UK“ kuria žurnalo „Žmonės“ žurnalistų ir bendradarbių komanda, leidinys spausdinamas Jungtinėje Karalystėje. Pirmojo numerio tiražas – 3000 kopijų.

 Žurnalas kainuos 1,99 svaro – jį galima įsigyti prekybos tinklo „Lituanica“ parduotuvėse ir jos partnerių taškuose visoje Jungtinėje Karalystėje.  Dar šiais metais ketinama pasiūlyti ir „Žmonės UK“ prenumeratą.

 „Žmonės UK“ leidžia įmonė „Media bitės“, kuriai priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laimė“ „Ji“, „Edita“, „Legendos“. „Media bitės“ taip pat valdo fotoagentūrą „ŽMONĖS Foto“, turinio rinkodaros agentūrą „ŽMONĖS Contentum“, kino teatrą „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo įmonę „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt.