Naujienos

Žmonės UK viršeliai_mailer2.jpg

Jungtinės Karalystės lietuviai skaitys specialiai jiems skirtą žurnalą – „Žmonės UK“

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę.

a105b52392b5be7d6d452b3b76f389963a8227c3.jpeg

Darbą pradeda agentūra „ŽMONĖS Foto“

Agentūra siūlys profesionalų žvilgsnį į naujienų ir verslo fotografiją bei valdys didžiausią fotobanką Lietuvoje

zmones_vr333_2.png

Žurnalas „Žmonės“ kviečia pasinerti į papildytą realybę

Kai atgyja spaudos puslapiai

8012c4519cd163ddd3db3200878b05d4046edcff.jpeg

„Media bitės“ įsigijo kino teatrą „Pasaka“

Planuoja naujas kino sales ir plėtrą internete

Skaitanti moteris ir Agne Kisonaite.JPG

Mugėje „ArtVilnius‘18“ pristatoma iš žurnalo „Žmonės“ puslapių sukurta skulptūra

Ar išliks popierinė spauda, informacijai persikėlus į skaitmeną?

GFOT1269.jpg

Spaudos auditorija stabilizavosi

Vidutiniškai pasiekia du iš trijų gyventojų.

visi_mes_zmones_AKAROLINA.jpg

„Visi mes žmonės“

Visi mes žmonės: žurnalo „Žmonės“ kampanija kviečia pažvelgti į ne viešą herojų gyvenimo pusę.

Zmones komanda_ Gretos Skaraitienes foto.png

Žurnalas „Žmonės“ atsinaujino

Žmonės keičiasi, todėl keičiasi ir „Žmonės“. 17 metų leidžiamas žurnalas „Žmonės“ skelbia apie didžiausią atsinaujinimą per savo istoriją ir pristato pagrindinius pokyčius.

Marija Matuzevičienė ir Tomas Balžekas. G.Skaraitienės nuotr..jpg

„Žmonės CONTENTUM“: darbą pradeda žurnalo „Žmonės“ turinio rinkodaros agentūra

„Žmonės CONTENTUM“ turinio rinkodaros projektus kuria patyrusi turinio meistrų komanda, tarp kurių – profesionalūs redaktoriai, fotografai, operatoriai, stilistai ir kiti turinio kūrybos virtuozai.

Gitana Bukauskiene_ Redos Mickevičiūtės nuotr.jpg

Naująja žurnalo „Žmonės“ vyriausiąja redaktore tampa Gitana Bukauskienė

Naująją žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktore nuo lapkričio 14 dienos tampa Gitana Bukauskienė, iki šiol vadovavusi žurnalo „Laima“ redakcijai. Ji „Žmonės“ vyr. redaktorės pareigose pakeis Dainą Žemaitytę, žurnalo redakcijai vadovavusią pastaruosius 13 metų.

Zmones.jpg

UAB „Media bitės“ įsigijo „Žurnalų leidybos grupės“ verslą, darbą pradeda nauja vadovų komanda

Po sandorio užbaigimo žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“ ir kt. leidyba bei portalų Žmonės.lt, Elaima.lt, Ji24.lt, Shopspy.lt vystymas tęsiami įmonėje „Media bitės“.

„ŽMONĖS Knygos“: naujas internetinis knygynas kviečia atrasti vertingas knygas

20190221gfot4982.jpg

Geras knygas čia rasite lengviau – su tokiu pažadu startuoja naujas prekės ženklo „Žmonės“ projektas „ŽMONĖS Knygos“. Naujajame internetiniame knygyne skaitytojai galės rasti tik kruopščiai atrinktas, dėmesio vertas knygas.

Netradiciniai knygų pasiūlymai ir rekomendacijos, gerai žinomų tinklaraštininkų apžvalgos, kurios padės apsispręsti – visa tai žmonėms, mėgstantiems skaityti, siūlo „ŽMONĖS Knygos“ platforma internete.

„Pradėdami „ŽMONĖS Knygos“ mes dar kartą įrodome, kad tikime spausdintu žodžiu. Matome, kad žmonėms vis labiau reikia laiko sau, laiko be ekrano. Tikime, kad knygų leidybos ir pardavimo rinka Lietuvoje augs.

Matome daug sinergijų tarp mūsų jau turimų verslų ir naujojo projekto. Tarpusavyje gerai derės mūsų knygų platinimo prekybos tinkluose verslas, vykdomas įmonės „Medipresa“, žurnalas ir portalas „Žmonės“ bei kino teatras internete „ŽMONĖS Cinema“, – sako Tomas Balžekas, įmonės „Media bitės“ generalinis direktorius.

„Nuo šiol prekės ženklas „Žmonės“ vartotojams garantuos ne tik įdomiausias žmonių istorijas žurnale ar portale, geriausius kino filmus legalioje kino platformoje, bet ir geriausias viso pasaulio autorių knygas interneto knygyne. Visi mes žmonės, visi skaitome knygas. Skaitykime dažniau!“ – ragina T.Balžekas.

Startas Knygų mugėje

Internetinėje parduotuvėje „ŽMONĖS Knygos“ knygos bus klasifikuojamas ne tik pagal įprastus žanrus, tačiau skaitytojus nustebins unikaliais knygų sąrašais, kurie pagal pomėgius padės lengviau surasti norimas knygas.

Susipažinti su „ŽMONĖS Knygos“ išskirtinumu, įsigyti knygų pigiau ir iš pirmų lūpų išgirsti su „ŽMONĖS Knygos“ bendradarbiaujančių tinklaraštininkų rekomendacijas galima ir vykstančios Knygų mugės metu. „ŽMONĖS Knygos“ ieškokite 5-oje mugės salėje, stende 5.A03.

„ŽMONĖS Knygos“ – tai ne tik elektroninė knygų parduotuvė, tai – patogiausias įrankis išsirinkti tikrai gerą knygą. Tikrai tokią, kokios nori. „ŽMONĖS Knygos“ – tarsi žemėlapis, kuris padės nepasiklysti tarp knygų, nesuklaidins žanrų kratinyje, pasiūlys norimą literatūrinę kelionę“, – sako „ŽMONĖS Knygos“ turinio vadovė, tinklaraštininkė Nora Žaliūkė.

Knygų apžvalgas čia rašys gerai žinomi tinklaraštininkai – Nora Žaliūkė („Knygų dama“), Rasa Borodina („Rasa Rašo“), Ieva Visockienė („Perskaičiau“), Greta Brigita ir Elzė Kmitaitė („Juoda lentyna“).

Žemesnė kaina ir nemokamas pristatymas

„ŽMONĖS Knygos“ visada siūlys žemesnę knygų kainą ir visiškai nemokamą pristatymą registruotiems puslapio vartotojams.

Be to, perkantieji dvi knygas dovanų gaus filmą iš namų kino platformos „ŽMONĖS Cinema“.

Iš arčiau susipažinti su „ŽMONĖS Knygomis“ gali ir žurnalo„Žmonės“ prenumeratoriai. Prenumeruojantieji žurnalą 12 mėnesių gali išsirinkti dovanų vieną knygą iš specialiai prenumeratoriams atrinktos kolekcijos.

„ŽMONĖS Knygos“ papildo jau turimą įmonės „Media bitės“ prekės ženklų paketą: jam priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laimė“, „Ji“, „Legendos“. „Media bitės“ taip pat valdo fotoagentūrą „ŽMONĖS Foto“, internetinę namų kino platformą „ŽMONĖS Cinema“, kino teatrą „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo įmonę „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt, portalą sveikas.lt bei internetinę veterinarų rezervacijos sistemą uodega.lt.

20190221gfot4680.jpg
20190223gfot7589.jpg

Startavo Lietuvos veterinarijos gydytojų duomenų bazė ir registracijos vizitui sistema uodega.lt.

20190111img_0225-1.jpg
 
 

Nuo šiol vizitą pas veterinarą gyvūnų mylėtojai galės suplanuoti internetu – startavo internetinė Lietuvos veterinarų duomenų bazė ir registracijos vizitui sistema uodega.lt.

Gyvūnų savininkai patogiai galės rasti reikalingą specialistą, informaciją apie jo patirtį ir teikiamas paslaugas, perskaityti kitų atsiliepimus bei pamatyti veterinarų įvertinimus.

Portale uodega.lt gyvūnų augintojai ras daugiau nei 2400 veterinarijos gydytojų duomenų bazę, taip pat 876 veterinarijos įstaigas. Užregistruoti savo augintinį vizitui pas veterinarą internetu galima nemokamai.

„Lietuvius tikrai galima drąsiai vadinti naminių gyvūnų mylėtojais: pas kas antrą Lietuvos gyventoją namuose galime rasti šunį, katę arba egzotinį gyvūną.

Tyrimai rodo, kad lietuviai itin linkę rūpintis savo augintiniais. Uodega.lt – tai vieta, kur veterinarai ir naminių gyvūnų mylėtojai suranda vieni kitus. Norime padėti tai padaryti paprasčiau“, – sako uodega.lt projekto vadovė Ieva Lukošaitytė.

Uodega.lt yra Lietuvoje jau pamėgto projekto „Mano daktaras“ dalis.

„Mano daktaras“ platformą kiekvieną mėnesį aplanko apie 200 tūkst. unikalių lankytojų. Matome, kad registracijos internetu auga, prie projekto prisijungia vis daugiau klinikų. Esame tikri, kad uodega.lt pakartos „Mano daktaras“ sėkmę“, – tikina uodega.lt valdančios sistemos „Mano daktaras“ direktorius Tomas Balžekas.

„Mano daktaras“ – tai pirmoji Lietuvoje paieškos ir registracijos internetu pas privatų gydytoją sistema, kurioje pacientai gali rasti daugiau nei 10 tūkst. gydytojų duomenų bazę. Platformoje „Mano daktaras“ jau atlikta daugiau nei 500 tūkst. internetinių registracijų.

 

„Žmonės 2019“ skelbia naują startą – pagerbs ryškiausius skirtingų sričių žmones

zmones-2019-apdovanojimai-5c08d797ca3548-35048642.jpeg
 
 

Žmonės, kurie kuria. Žmonės, kurie keičia. Žmonės, kuriais didžiuojamės. Su tokiu šūkiu naują pradžią skelbia apdovanojimai „Žmonės 2019“. Kitų metų sausio 18 dieną Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre įvyksiančioje iškilmingoje ceremonijoje bus apdovanoti labiausiai per pastaruosius metus nusipelnę Lietuvos žmonės.

Apdovanojimai „Žmonės 2019“ garsiai kalbės apie tuos, kurie savo darbais, idėjomis bei iniciatyvomis keičia šalį ir visuomenę. Renginio metu bus pagerbti žmonės, kurie garsūs ne tik savo asmeniniais pasiekimais, bet ir tuo, kad griauna įsigalėjusius stereotipus, skatina diskusiją ir pažangą, daro visuomenę geresnę.

„Apdovanojimai „Žmonės" šiemet išties atspindės visas gyvenimo sritis ir jose žibančius žmones. Labai džiaugiuosi, kad šįmet elegantiškoje aplinkoje pagerbsime tuos, kurie savo idėjomis, vertybėmis, veikla vienaip ar kitaip lemia mūsų kasdienius pasirinkimus, keičia požiūrį į gyvenimą. Aišku, nominuoti ir išrinkti pačius pačiausius nėra paprasta, bet su skaitytojų, žiūrovų balsais bei autoritetinga komisija – tikrai įmanoma!" – sako Gitana Bukauskienė, žurnalo „Žmonės" vyr. redaktorė.

„Džiaugiamės ne vienus metus trunkančia partneryste su žurnalu „Žmonės“. Tai jau bus treti apvanojimai LNK eteryje, ir šįkart tikrai išskirtiniai, prasmingi, o ceremonija – iškilminga, kurianti ypatingą šventę žiūrovams, puikų reginį visai Lietuvai“, – sako LNK programų direktorius Jurgis Jefremovas.

Pasikeitusi „Žmonės 2019” apdovanojimų koncepcija pakeis ir balsavimo principą. Šį kartą nugalėtojus rinks ne tik portalo Žmonės.lt skaitytojai bei LNK televizijos žiūrovai, bet ir komisija, kurioje – savo darbais ir pasiekimais į istoriją jau įėjusios asmenybės, atstovaujančios kiekvienai nominacijos kategorijai.

Nugalėtojai bus renkami aštuoniose skirtingose kategorijose: „Mylimiausias žmogus“, kurį rinks tik skaitytojai ir žiūrovai, „Metų sporto žmogus“, „Metų verslo žmogus“, „Metų kultūros žmogus“, „Metų mokslo žmogus“, „Metų muzikos žmogus“, „Metų scenos žmogus“ bei „Metų žmogus“ – nominacija, tapsianti vakaro kulminacija.

Nominantai bus atskleisti ir balsavimas už juos prasidės gruodžio 6 dieną portale žmonės.lt.

Šį kartą būsimi apdovanojimai patikėti didžiausius televizijos projektus ir įspūdingiausius šou kuriantiems kūrybos namams ELITAZ.

„Didžiuojamės, jog šį kartą apdovanojimai patikėti mūsų kūrybos namams. Esame pasiruošę į šį iškilmingą renginį įnešti ELITAZ kūrybos braižą, kuris labai gerai siesis su pakitusia apdovanojimų koncepcija. Šie apdovanojimai turės daugiau elegancijos ir neabejotinai turtingesnę, nei bet kada anksčiau, šou dalį. Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre įvyksiantys pasirodymai bus verti tokios vietos scenos. Čia sujungsime netikėtus – populiarios muzikos ir aukštosios kultūros –elementus“, – dėl būsimų apdovanojimų pažadą duoda kūrybos namų ELITAZ prodiuseris Gediminas Jaunius.

Atsinaujinę „Žmonės 2019” apdovanojimai įvyks sausio 18 dieną Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre ir tiesiogiai per LNK.

Apdovanojimų organizatoriai dalinasi ir „Žmonės 2019” apdovanojimų anonso filmavimo, kuris vyko išskirtinėje erdvėje – Antano Gustaičio aviacijos institute, užkulisiais.

Čia buvo sukurtas išskirtinis vaizdo klipas – dėl „Žmonių 2019“ statulėlės šmaikščiai susikovė broliai Gataveckai, Lavrinovičiai, Monika Marija, Justinas Jarutis, Ieva Prudnikovaitė-Pitrėnė ir kiti. 

 
 
 
 

Vienam numeriui pasikeitė žurnalo logotipas – taip „Žmonės“ sveikina spalio 18-ąją Vilniuje atsidarantį muziejų MO.

Proginį žurnalo „Žmonės“ viršelį papuošė menininkė, originalia muzika ir tekstais garsėjanti atlikėja Migloko. Ji šį savaitgalį koncertuos ir MO muziejaus atidaryme.

Naujajame „Žmonių“ žurnale – ir atviras MO muziejaus įkūrėjų Viktoro ir Danguolės Butkų interviu. Jie Lietuvos kultūros vandenyje sukėlė tikrą audrą – surinkę vertingą kolekciją ir nusprendę savo lėšomis Vilniuje įrengti modernaus meno muziejų. Ne vienus metus puoselėta vizija jau tapo kūnu – šiuolaikiškas jų sumanytas MO atvėrė duris!

Tarp MO darbuotojų sklando legenda, kaip į pasaulinio garso architekto Danielio Libeskindo projektuotą pastatą žengiantį jo įkūrėją V.Butkų sustabdė apsaugininkas. „Jis darbe buvo naujokas. Paskui ir pats suvokė, kad šitas „vagis“ per drąsiai ir atvirai elgiasi“, – žurnalui „Žmonės“ juokdamasis prisipažino V.Butkus – chemikas, habilituotas fizinių mokslų daktaras, 2010-aisiais biotechnologijų įmonę „Fermentas“ pardavęs JAV kompanijai „Thermo Fisher Scientic“.

„Žurnalą „Žmonės“ ir MO muziejų vienija ne tik panašūs logotipai, inspiravę mus netikėtam proginiam prekės ženklo virsmui. Sutampa ir mūsų tikslai – auditorijai kalbėti populiariai, nepaisant temų sudėtingumo, ir būti kokybiško laiko sau garantu“, – sako žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.

Tapęs MO muziejaus partneriu, žurnalas „Žmonės“ pasiūlys ir ypatingą nuolaidą savo skaitytojams. Nuo spalio 25 dienos iki pat šių metų pabaigos žurnalas „Žmonės“ ketvirtadieniais taps 50 % nuolaida į muziejų MO – pateikę naują žurnalo numerį, lankytojai bilietą galės įsigyti už pusę kainos.

MO muziejus oficialiai duris atveria spalio 18 dieną, ketvirtadienį, ir visuomenei prisistatys 4 dienas trunkančia programa.

Žurnalą „Žmonės“ leidžia įmonė „Media bitės“, kuriai taip pat priklauso žurnalai „Žmonės UK“, „Laimė“ „Ji“, „Edita“, „Legendos“. Bendrovė taip pat valdo fotoagentūrą „Žmonės Foto“, turinio rinkodaros agentūrą „Žmonės Contentum“, kino teatrą „Pasaka“ bei namų kino platformą „ŽMONĖS Cinema“, leidinių bei knygų platinimo įmonę „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt..

 

„ŽMONĖS Cinema“: žurnalas „Žmonės“ kviečia atrasti gerą kiną internete

 
 

Geras kinas į namus – su tokiu pažadu startuoja „ŽMONĖS Cinema“, nauja filmų žiūrėjimo platforma internete. „ŽMONĖS Cinema“ – tai bendras žurnalo „Žmonės“ ir kino teatro „Pasaka“ projektas, suteikiantis galimybę kino mylėtojams filmus išvysti jiems patogiu metu, jaukioje namų aplinkoje.

„Šiuo nauju projektu stipriname „Žmonių“ – kaip kokybiško laisvalaikio prekės ženklo – poziciją. „Žmonės“ skaitytojai jau įvertino pasikeitusį žurnalo turinį, jiems svarbios ir įdomios kino istorijos, dirbame su visais pagrindiniais kino festivaliais Lietuvoje. Tad ir „ŽMONĖS Cinema“ – natūralus mūsų įmonių grupės žingsnis. Kuriame sinergiją tarp „Žmonės“ žurnalo ir „ŽMONĖS Cinema“ platformos, ir kartu tikimės pasiekti dar daugiau žmonių, vertinančių kokybišką laisvalaikį“, – sako Gabrielė Burbienė, įmonės „Media bitės“, kuriai priklauso žurnalas „Žmonės“ ir  „ŽMONĖS Cinema“ rinkodaros vadovė.

Projektas „ŽMONĖS Cinema“ pakeičia kino teatro „Pasaka“ valdytą platformą Epasaka.lt.

„Tikimės, kad solidus žiniasklaidos partneris padės pasiekti platesnę auditoriją ir sparčiau auginti legalias kino peržiūras internetu besirenkančių žiūrovų ratą. Žiūrovų laukia dar daugiau gero kino bei atnaujintas internetinės svetainės dizainas, leidžiantis geru kinu mėgautis dar patogiau“,– sako kino teatro „Pasaka“ direktorė Andrė Balžekienė, vadovaujanti ir „ŽMONĖS Cinema“ projektui.

Internetinėje kino platformoje „ŽMONĖS Cinema“ kino mėgėjai galės pamatyti ne tik šiuo metu šalies kino teatruose rodomus, bet ir anksčiau sukurtus filmus, didžiausių kino festivalių hitus bei kino klasiką. Visi kino platformos filmai turi lietuviškus subtitrus arba yra įgarsinti lietuviškai.

Namų kino platforma – alternatyva žiūrovams, nespėjantiems ar neturintiems sąlygų dažnai lankytis kino teatruose, miestų, kuriuose nėra įsikūrę kino teatrai gyventojams. Naudotis namų kinu paprasta, už kiekvieną filmo peržiūrą mokama atskirai, o įsigytą filmą galima pabaigti žiūrėti per 48 valandas.

Dar šiais metais „ŽMONĖS Cinema“ pasiūlys filmų prenumeratos paketus – pirmieji tokią galimybę išbandys žurnalo „Žmonės“ prenumeratoriai.

„ŽMONĖS Cinema“ papildys jau turimą įmonės „Media bitės“ prekės ženklų paketą: jai priklauso žurnalai „Žmonės“, „Žmonės UK“, „Laimė“ „Ji“, „Edita“, „Legendos“. „Media bitės“ taip pat valdo fotoagentūrą „ŽMONĖS Foto“, turinio rinkodaros agentūrą „ŽMONĖS Contentum“, kino teatrą „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo įmonę „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt.

Susipažinti su „ŽMONĖS Cinema“ repertuaru ir išbandyti kino platformą galima adresu: www.zmonescinema.lt

 

Darbą pradeda agentūra „ŽMONĖS Foto“

a105b52392b5be7d6d452b3b76f389963a8227c3.jpeg
 
 

Būti tada, kai reikia profesionalaus žvilgsnio užfiksuojant ir patikimų įrankių – suvaldant vaizdinės informacijos srautus. Tai – esminiai naujos fotoagentūros „ŽMONĖS Foto“ darbo principai. Agentūra siūlys profesionalų žvilgsnį į naujienų ir verslo fotografiją bei valdys didžiausią fotobanką Lietuvoje

„ŽMONĖS Foto“ – tai suvienytos įmonės „Media bitės“ bei „Baltijos fotografijos linijos“ pajėgos. Nauja agentūra įkurta įmonei „Media bitės“ įsigijus 51 % bendrovės „Baltijos fotografijos linija“ akcijų.

„Mūsų rinkoje yra subrendęs profesionalios fotoagentūros poreikis. Todėl ir suvienijome pajėgas su „Baltijos fotografijos linija“. Prekės ženklo „Žmonės“ naudojimas įpareigoja ir garantuoja foto paslaugų kokybę ir profesionalumą“, sako Tomas Balžekas, įmonės „Media bitės“ vadovas.

„ŽMONĖS Foto“ siūlo praktiškai visas fotografavimo paslaugas verslui, viešajam sektoriui, žiniasklaidai. Mes esame tada, kai reikia profesionalių komandos portretų ar reportažo iš įmonei ar institucijai svarbių progų.

Mūsų fotografus sutiksi ir ten, kur vyksta esminiai naujienų įvykiai, o jų užfiksuotais vaizdais jau naudojasi pagrindiniai Lietuvos žiniasklaidos kanalai“, sako Kęstutis Vanagas, „ŽMONĖS Foto“ vadovas.

„Be to, su šiuo nauju startu ne tik kuriame didžiausią profesionalią fotoagentūrą Lietuvoje – įdiegę naują skaitmeninio turto valdymo sistemą, padėsime išsaugoti Lietuvos socialinį kapitalą – istorines fotografijas“, – tvirtina K.Vanagas.

„ŽMONĖS Foto“ dalimi esantis „Fotobankas“ turi sukaupęs daugiau nei milijono nuotraukų archyvą, kuriame – tiek ikoniškieji esminiai Lietuvos istorijos kadrai, tiek naujausių laikų fotoakimirkos.

„Fotobankas“ paremtas viena profesionaliausių rinkoje programine įranga. Tai mums leidžia itin patogiai valdyti savo fotoarchyvą ir savo klientams teikti tokias archyvavimo paslaugas, kokių Lietuvoje niekas pasiūlyti negali“, – sako „ŽMONĖS Foto“ vadovas.

„ŽMONĖS Foto“ suvienijo gerai žinomus ir patyrusius fotografus bei fotoredaktorius. Tarp jų – Gedmantą Kropį, Gretą Skaraitienę, Teodorą Biliūną, Irmantą Gelūną, Paulių Peleckį, Karolį Dovidavičių. Be to, su agentūra bendradarbiauja ir platus kitų fotografų tinklas visoje Lietuvoje.

Netolimoje ateityje „ŽMONĖS Foto“ paskelbs apie bendradarbiavimą su keliais itin garsiais fotografijos pasaulio vardais. Be to, pristatys ir platesnei auditorijai reikšmingą paslaugą – fotografijos mokymus.

Plačiau apie „ŽMONĖS Foto“– www.žmonėsfoto.lt

Be „ŽMONĖS Foto“, įmonei „Media bitės“ priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laimė“ „Ji“, „Edita“, „Legendos“. „Media bitės“ taip pat valdo kino teatrą „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo agentūrą „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“. „Media bitės“ kartu su partneriais valdo turinio rinkodaros agentūrą „Žmonės Contentum“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt

 

Visi mes žmonės

Visi mes žmonės: žurnalo „Žmonės“ kampanija kviečia pažvelgti į ne viešą herojų gyvenimo pusę.

visi_mes_zmones_AKAROLINA.jpg

Jie visad pasiruošę fotografų blykstėms. Jiems pavydim geležinės valios, gražaus gyvenimo, lengvos sėkmės ir bent vieną dieną norėtume atsidurti jų kailyje. Tik ar viskas, prie ko jie prisiliečia, iš tiesų taip tobula? Pradėdamas kampaniją „Visi mes žmonės“ žurnalas „Žmonės“ kviečia pažvelgti į ne viešą gerai pažįstamų herojų gyvenimo pusę.

Kampanijos herojais tapo tie, kurių talentais ir gyvenimo sėkme nesuabejosi: Oskaras Koršunovas, Austėja Landsbergienė, Liutauras Čeprackas, Justė Arlauskaitė-Jazzu, Žydrūnas Savickas, Karolina Meschino, Saulius Prūsaitis, Rasa Tapinienė.  Tik leidę pažvelgti į savo kasdienybę jie priminė – nepriklausomai nuo savo socialinio statuso, visi kartais išskįstam, pribijom, apsigėdinam, suklumpam. Ir tai natūralu – visi mes žmonės. 

„Kampanija „Visi mes žmonės“ žymi dar vieną atsinaujinusio žurnalo „Žmonės“ etapą. Į žurnalo puslapius įsileidę daugiau ir įvairesnių herojų, ir savo komunikacijoje kalbame apie tai, kad iš tiesų mus vienija daugiau, nei skiria.  Bendražmogiškosios patirtys – tai, kas sujungia žmones, nepriklausomai nuoj jų profesijos ar socialinių statusų“, – sako Gabrielė Burbienė, žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė.

„Kad ir kaip kartais toli nuo mūsų pasirodytų nutolę žvaigždės, pasiekę pavydėtinų profesinių aukštumų, iš tikrųjų visi mes turime daugiau panašumų nei skirtumų. Todėl ir su žurnalo herojais norime kalbėti ne tik apie jų talentus, padėjusius visuomenėje išsikovoti orią poziciją,  bet ir apie tuos jausmus bei poelgius, kuriuos kartais norėtųsi nuslėpti. Juk klysti ir klupti yra normalu, gal net puiku, nes tik taip galima pažinti gyvenimą, nuveikti ką nors nauja ir reikšminga“, – sako žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė.

Neatsitiktinai ir šios savaitės „Žmonės“ viršelio heroje tapo Justė Arlauskaitė-Jazzu. Atsisveikinusi su ilgamečiu scenos partneriu Leonu Somovu, trumpai nusirėžusi plaukus, atšventusi trisdešimtmetį, ji pradeda naują gyvenimo etapą ir drąsiai kalba apie ne viešąją savo pusę. „Visi mes žmonės. Visi turime savo demonų. Manieji kartais taip užspaudžia, kad norisi išsinerti iš savęs. Bet kuo toliau, tuo mažiau – mokausi su jais kovoti arba susidraugauti“, – prisipažįsta Jazzu,  „Visi mes žmonės“ vaizdo klipe įveikusi savo baimę sėsti prie automobilio vairo.

Kūrybinę kampanijos „Visi mes žmonės“ idėją išpildė agentūra „New!“, vaizdo klipo kūrimui vadovavo režisierius Simonas Aškelavičius.

Kampanijos dalimi tapo ir kartu su prekės ženklu „Mortash“ sukurti marškinėliai „Visi mes žmonės“. „Šia kūrybine kolaboracija žengiame į sau naują sritį. Tačiau tikime prekės ženklu „Žmonės“ ir artimiausiu metu ketiname pristatyti ir daugiau su juo susijusių produktų bei paslaugų“, – sako „Žmonės“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.

visi_mes_zmones_CEPRACKAS.jpg
visi_mes_zmones_PRUSAITIS.jpg
visi_mes_zmones_KORSUNOVAS.jpg

„Media bitės“ įsigijo kino teatrą „Pasaka“: planuoja naujas kino sales ir plėtrą internete

8012c4519cd163ddd3db3200878b05d4046edcff.jpeg

Žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius valdanti UAB „Media bitės“ įsigijo kino teatrą „Pasaka“ Vilniuje. Tarp artimiausių planų – didinti gero kino salių skaičių mieste ir investicijos į kiną internete.

„Kokybišką kino turinį kurianti „Pasaka“ dera prie atsinaujinusio žurnalo „Žmonės“ ir kitų „Media bičių“ grupės leidinių krypties. Įžvelgdami įmonės potencialą ir įvertinę augantį kino lankomumą Lietuvoje, ketiname investuoti į kino teatro plėtrą – tiek internete, tiek didinant kino salių skaičių“, – sako UAB „Media bitės“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.

Vilniaus senamiestyje kino teatras „Pasaka“ veikia nuo 2009-ųjų. Europietišką bei kokybišką amerikietišką kiną rodantis kino teatras 2017-aisiais sulaukė 86 tūkst. žiūrovų, čia veikia 2 kino ir viena „namų kino“ salės. „Pasaka“ taip pat organizuoja kino seansus po atviru dangumi Valdovų rūmuose „Kinas po žvaigždėmis“ bei tarptautinį moterų filmų festivalį „Šeršėliafam“. 2016-aisiais startavo kino teatro platforma internete Epasaka.lt.

UAB „Media bitės“ mato žurnalo „Žmonės“ ir kino teatro internete Epasaka.lt sinergijos galimybių. „Tikime, kad kino partneris leis mums pasiūlyti papildomos vertės žurnalo skaitytojams ir atvirkščiai – leis didžiulei auditorijai atrasti kokybišką legalų turinį internete“, – teigia T.Balžekas.

Nuo 2017 m. spalio 23 d. kino teatro „Pasaka“ dalininkais buvo Tomas Balžekas ir Andrė Balžekienė, užimanti kino teatro direktorės pareigas. Ji ir toliau vadovaus kino teatrui.

Kino teatras „Pasaka“ papildys jau turimą UAB „Media bitės“ prekės ženklų paketą: įmonei priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Legendos", „Ji“ ir „Edita“, leidinių bei knygų platinimo agentūra „Medipresa“, interneto knygynas „Perku knygą“. „Media bitės“ kartu su partneriais valdo turinio rinkodaros agentūrą „Žmonės Contentum“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt

UAB „Media bitės“ akcininkai yra Tomas Balžekas, Martynas Basokas, Vytautas Kaikaris, Gabrielė Burbienė ir Tomas Bindokas.

Jungtinės Karalystės lietuviai
skaitys specialiai jiems skirtą žurnalą – „Žmonės UK“

Žmonės UK viršeliai_mailer.png
 
 

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę.  Jau ketvirtadienį Jungtinės Karalystės lietuvius pasieks pirmasis žurnalo „Žmonės UK“ numeris.

„Žurnalo „Žmonės UK“ startas yra natūralus žingsnis žurnalo „Žmonės“ evoliucijoje. Juk Lietuva – ne vien jos teritorinės sienos. Lietuva yra ten, kur gyvena jos žmonės. Jei jūsų namai šiuo metu Jungtinėje Karalystėje, mes norime būti kartu. Norime dalintis istorijomis, kaip mums sekasi gyventi čia, ir išgirsti, kaip jums sekasi ten. Tęskime seniai pradėtą draugystę“, – kalba įmonės „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, generalinis direktorius Tomas Balžekas. 

„Savi pašnekesiai ir savos žinios – visada arčiau kūno, tad žurnalas „Žmonės UK“ supažindins su tais, kurie šiuo metu yra ant bangos tėvynėje ar sėkmingai įsitvirtino Jungtinėje Karalystėje: pramogų, sporto pasaulio žvaigždėmis, verslo lyderiais, kitais ryškiais personažais“, – kalba žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė.

 „Žmonės UK“ sudarys visos skaitytojų jau pamėgtos žurnalo „Žmonės“ temos ir 16 puslapių, skirtų išskirtinai Jungtinės Karalystės lietuviams.

 Žurnalas iš arčiau supažindins su sėkmingais vietos lietuviais. Koks jų kelias į Jungtinę Karalystę? Kokie kilę iššūkiai ir jų sprendimo būdai?  „Kilę iš Lietuvos“ – šios rubrikos tekstai pasakos apie lietuvių kilmės garsenybes, karjeros aukštumų pasiekusias bet kurioje pasaulio dalyje.

 „Elito kronikos“ leis iš arčiau pažinti Jungtinės Karalystės aristokratiją. Tuo tarpu Lietuvos skaitytojų pamėgta rubrika „ŽMONĖS renkasi“ Jungtinės Karalystės lietuvius supažindins su vietiniais topais – renginiais, vakarėliais, pirkiniais.

 „Šventaisiais mes neapsimetinėsime, nes tik jie mėgsta sausą duoną, vandenį ir aukštąją matematiką, o mes gi nevengsime šokolado, vyno  ir... pikantiškų istorijų. Todėl su mumis nebus šventa – su mumis bus įdomu“, – žada „Žmonės“ vyr. redaktorė G.Bukauskienė.

 „Žmonės UK“ kuria žurnalo „Žmonės“ žurnalistų ir bendradarbių komanda, leidinys spausdinamas Jungtinėje Karalystėje. Pirmojo numerio tiražas – 3000 kopijų.

 Žurnalas kainuos 1,99 svaro – jį galima įsigyti prekybos tinklo „Lituanica“ parduotuvėse ir jos partnerių taškuose visoje Jungtinėje Karalystėje.  Dar šiais metais ketinama pasiūlyti ir „Žmonės UK“ prenumeratą.

 „Žmonės UK“ leidžia įmonė „Media bitės“, kuriai priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laimė“ „Ji“, „Edita“, „Legendos“. „Media bitės“ taip pat valdo fotoagentūrą „ŽMONĖS Foto“, turinio rinkodaros agentūrą „ŽMONĖS Contentum“, kino teatrą „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo įmonę „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt.

 
 

Kai atgyja spaudos puslapiai: žurnalas „Žmonės“ kviečia pasinerti į papildytą realybę

zmones_vr333.png

Žurnalas – tik skaityti? Anaiptol. Žurnalo „Žmonės“ skaitytojai nuo šiol kiekvieną savaitę galės išbandyti praturtintos realybės turinio sprendimus – video formatu atgyjančias nuotraukas.

Išskirtiniu papildytos realybės turinio sprendimu šios savaitės žurnale „Žmonės“ tapo kartu su filmo „Tarp pilkų debesų“ kūrybine komanda sukurtas projektas.  Iš žurnalo nuotraukos prabilo garsūs žmonės,  video ištarę filmo herojės Linos žodžius apie gyvenimą tremtyje ir viltį.

Praturtintos realybės sprendimams žurnale naudojamas startuolio „Overly“ sukurtas sprendimas. Skaitytojui reikia parsiųsti „Overly“ programėlę, ją atsidarius skenuoti „Overly“ simboliu pažymėtą puslapio vietą ir žiūrėti su ja susietą video.

Kitą savaitę „Žmonėse“ debiutuos portalo žmonės.lt skaitytojų jau pamėgta trumpų video interviu laida „9 klausimai“. O žurnalo ir portalo komanda pažada ir daugiau kūrybinių turinio rinkodaros sprendimų.

„Praturtintos realybės sprendimai – vis dar naujas ir išskirtinis turinio pateikimo būdas spaudoje. Šių sprendimų tikslas išplėsti skaitymo patirtį: pažadinti emocijas, stebinti, edukuoti. Kitaip tariant, perteikti skaitytojui tai, kas neperteikiama vien tekstu. Be to, taip siekiame patraukti šiuolaikinio žmogaus dėmesį, kuris viską daro su išmaniuoju telefonu rankose,“ – sako Marija Matuzevičienė, turinio rinkodaros agentūros „Žmonės Contentum“ vadovė, įvairiems prekės ženklams jau sukūrusi ne vieną praturtintos realybės sprendimą

Reinoldas Musteikis, „Media bičių“ grupės pardavimų vadovas, taip pat atkreipia dėmesį į naujas galimybes prekės ženklas. „Spaudos reklama suteikia daugiau galimybių, nei įprasta manyti. Reklamos formos keičiasi kartu su naujausiomis technologijomis ir augančiais vartotojų lūkesčiais – būti nustebintam. Ir prekės ženklams, ir mums, žiniasklaidai, – tai iššūkis, bet pirmiausia – galimybė“, – teigia R.Musteikis.

„Media bitėms“ priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Legendos“, „Ji“ ir „Edita“, kino teatras „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo agentūra „Medipresa“, interneto knygynas „Perku knygą“. „Media bitės“ kartu su partneriais valdo turinio rinkodaros agentūrą „Žmonės Contentum“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt.

 

Spaudos auditorija stabilizavosi – vidutiniškai pasiekia du iš trijų gyventojų

GFOT1269.jpg

Kelerius metus smukę spaudos auditorijos rodikliai stabilizavosi – šiemet pirmas kartas per dešimt metų, kai auditorija išlaikė savo lygį, pasiekdama vidutiniškai 60 proc. Lietuvos gyventojų, rodo „Kantar TNS“ tyrimas.

2018 m. pavasarį „Kantar TNS“ atlikto tyrimo duomenimis, mėnraščių ir rečiau išeinančių leidinių auditorija ne tik stabilizavosi, bet dar ir šiek tiek išaugo. Tai nulėmė kai kurių savaitinių periodinių leidinių sumažintas periodiškumas ir jaunesnės auditorijos polinkis skaityti rečiau išeinančius periodinius leidinius.

Šių metų duomenimis, bent vieną periodinio leidinio numerį skaitė 74 proc. 15-74 m. Lietuvos gyventojų. Lojalių skaitytojų dalis (vidutinė leidinio auditorija) 2018 metais buvo 62 procentai.

„Iš tyrimo matome, kad vidutiniškai vienu leidinio numeriu pasiekiama du trečdaliai šalies gyventojų. Šis rodiklis šiemet išlaikė pernykštį lygį – taigi po dešimtmetį trukusio kritimo, kurį sukėlė interneto plėtra, matome, jog spaudos auditorijos rodikliai liko stabilūs. Savaitraščiai, kaip ir ankstesniais metais, išlieka daugiausiai auditorijos pasiekiančia periodikos forma, kurios bendra auditorija šiemet siekia 60 proc.“, – sakė „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė.

2018 metais Lietuvos gyventojai laikraščius skaitė vidutiniškai 12 minučių per dieną, tiek pat ir  žurnalus – šie skaičiai per metus beveik nepakito. Moterys spaudą skaito labiau negu vyrai, ypač dvimėnesinius ir rečiau leidžiamus leidinius. Vyresni nei 50 m. daugiau skaito savaitraščių, 30-49 m. žmonės linkę labiau skaityti dienraščius, o jaunesni nei 30 m. renkasi rečiau išeinančius leidinius (mėnesinius-dvimėnesinius), rodo „Kantar TNS“ duomenys.

Spaudos asociacijos atstovai rezultatais nesistebi, tačiau mato, kur padėtis dar galėtų gerėti:

„Džiaugdamiesi tuo, kad visuomenė skaito, vis tik turime konstatuoti, jog trūksta palaikančios valstybės politikos, kad Lietuvos spauda taptų dar kokybiškesnė ir lengviau atliktų savo misiją – padėti kurti pilietinę ir kritiškai mąstančią visuomenę. Viena iš paprasčiausių priemonių – nulinis PVM tarifas spaudai, taip pat spaudos leidinių pristatymo į regionus sąlygų gerinimas“, – sakė asociacijos „Nacionalinė spauda“ valdybos narys Tomas Balžekas.

Tuo tarpu pasak „Kantar TNS“ ekspertės, pastaraisiais metais fiksuojama ir kita tendencija – pakitęs žiniasklaidos dėmesio centras. Anksčiau buvo konkuruojama dėl auditorijos dėmesio, o dabar vadinamojoje netikrų žinių eroje (ang.„fake news“), kuriai sąlygas sudaro socialiniai tinklai ir kad „kiekvienas gali būti žiniasklaida“ – vis dažniau pagrindiniu koziriu tampa pasitikėjimas.

„Tą matome ir iš pasaulio spaudos organizacijos duomenų, ir iš savo tyrimų. Informacijos kanalų yra daug. Klausimas tik – kas kuo pasitiki, kuriam kanalui yra lojalus. Spauda visada pasižymėjo išskirtiniu bruožu buriant lojalias bendruomenes. Jos medžiagai yra keliami didesni reikalavimai, ilgiau išliekantis, analitinis turinys, kurį bet kada gali patikrinti ir nebeįmanoma pakoreguoti post factum. Be to, pats leidėjas jau atfiltruoja aktualiausią ir svarbiausią informaciją – tas lemia didesnę auditorijos dėmesio koncentraciją ir įsitraukimą bei mažesnį foninį triukšmą“, – pastebi R. Mackevičienė.

„Kantar TNS“ spaudos skaitytojų auditorijos tyrimas atliktas 2018 m. pavasarį, analizuoti 102 leidiniai: 10 dienraščių, 34 savaitraščiai, 42 mėnraščiai ir 16 dvimėnesinių / ketvirtinių leidinių.

Mugėje „ArtVilnius‘18“ pristatoma iš žurnalo „Žmonės“ puslapių sukurta skulptūra

skaitanti mergina

Ar išliks popierinė spauda, informacijai persikėlus į skaitmeną? Koks yra tikrasis popierinio žurnalo gyvavimo laikas? Ar tiek, kiek naujas jo numeris? O gal žurnalas gyvena savo gyvenimą? Tokiai diskusijai kviečia žurnalas „Žmonės“ ir menininkė Agnė Kišonaitė, pristatydama skulptūrą iš „Žmonių“ puslapių. Skulptūra bus demonstruojama tarptautinėje šiuolaikinio meno mugėje „ArtVilnius‘18“. 

Skulptūra vaizduoja moterį, atsivertusią žurnalą. „Ji sustingusi judesyje, – idėją pristato A.Kišonaitė. – Tarytum jau turėtų kažkur nuskubėti, bet žurnalas taip įtraukia, jog negali numesti  jo į šalį“. Ne kartą taip nutiko ir pačiai Agnei – ji atsiversdavo žurnalą ieškodama tinkamų puslapių tūtoms ir negalėdavo jo padėti į šalį, kol neperskaitydavo sudominusios medžiagos.

„Prieš keletą metų esu sudėliojusi žurnalų iškarpas į koliažą, dabar norėjosi sugalvoti kažką kito... – naują darbą pristato Agnė. – Idėja kilo, kai susukau žurnalą į tūtą“.   Tačiau ne viskas taip paprasta – dailininkė prisipažįsta, jog skulptūrą perdarė net penkis kartus: „Pasirodo, iš žurnalo susuktos tūtos yra pernelyg sunkios, nutariau jas daryti tik iš kelių puslapių, tekdavo perversti daugybę žurnalų, kol rasdavau reikiamos spalvos lapus. Sukti juos man padėjo trys merginos! Ir jau atrodė, jog skulptūra baigta, kai nutariau viską išardyti – nebuvau patenkinta rezultatu, nutariau tūtas dėlioti į metalinį karkasą. Ir vėl jį ardžiau, dėjau iš naujo...“

230 centimetrų aukštį siekianti skulptūra sukurta iš dviejų tūkstančių tūtų, joms sunaudota apie trys šimtai žurnalų.

Dailininkė ne pirmą sykį įkvėpimo ieško kurdama iš antrinių žaliavų: vitražą – iš nagų lako buteliukų, skulptūrą – iš insulino injektorių, o viename Honkongo prekybos centre iškilęs bokštas kaip aukščiausias statinys iš lūpdažių įtrauktas į Guinnesso rekordų knygą.

 230 centimetrų aukštį siekiančią skulptūrą A.Kišonaitė sukūrė iš dviejų tūkstančių tūtų, joms sunaudota apie trys šimtai „Žmonės“ žurnalų. 

„MARK & MIGLE Photography“ nuotrauka

Žurnalas „Žmonės“ atsinaujino: naujas logotipas, turinio pokyčiai ir reklamos kampanija

Zmones komanda_ Gretos Skaraitienes foto.png
 

Žmonės keičiasi, todėl keičiasi ir „Žmonės“. 17 metų leidžiamas žurnalas „Žmonės“ skelbia apie didžiausią atsinaujinimą per savo istoriją ir pristato pagrindinius pokyčius. 

 

Naujas logotipas ir žurnalo dizainas

Jau sausio 18 d., ketvirtadienį, „Žmonės“ pasirodys su nauju logotipu bei erdvesniu ir švaresniu dizainu žurnalo viduje.

Ryškesnė logotipo spalva skelbia dar didesnę žurnalo kūrėjų aistrą įdomiam gyvenimui. O pagrindiniu logotipo akcentu tapusi raidė O simbolizuoja skirtingų žmonių vienijimą. 

 

Naujos temos ir herojai

„Žmonės“ atveria savo puslapius naujiems herojams. Nuo šiol žurnale bus galima artimiau susipažinti su tais, kurie jaučia aistrą gyventi: menininkais, sportininkais, startuolių kūrėjais, mokslo ir verslo lyderiais. 

„Nors žurnalo puslapiuose ir toliau sutiksite gerai pažįstamų pramogų pasaulio žvaigždžių, kartu susipažinsite ir su ypatingais kitų sričių žmonėmis. Žmonėmis, kurių patirtis, gyvenimo būdas, profesiniai pasiekimai, stiliaus pojūtis daugiau ar mažiau lemia mūsų kasdienius pasirinkimus. Žmonės, kurių atvirumas įkvepia, paskatina žengti drąsesnį žingsnį, nes, kaip ten bebūtų, visi mes – žvaigždės ir jas stebintys – esame žmonės! Su panašiais patyrimais, džiaugsmais, kompleksais, mažytėmis nuodėmėmis“, – atsinaujinusio žurnalo pokyčius apibendrina vyriausioji redaktorė Gitana Bukauskienė. 

Šiuos turinio pokyčius įkūnys ir naujos žurnalo rubrikos, tarp kurių: 

„Profesionalai“: apie žmones, sėkmingai siekiančius daugiau. 

„Privati teritorija“: smalsus žvilgsnis į įvairių sričių žmonių darbo erdvę. „Vyriški reikalai“: vyriška aistra įdomiems daiktams. 

„Žmonės renkasi“: žurnalo redakcijos išrinktas savaitės filmų, knygų, renginių, muzikos, restoranų, mados šešetukas. 

 

Tikslas – pritraukti naujos auditorijos

„Žmonės“ šiuo metu leidžiami 65 000 egzempliorių tiražu, pasiekia vidutinę 240 000 skaitytojų auditoriją ir yra didžiausias gyvenimo būdo žurnalas Lietuvoje. 

„Tikime, kad pradėtais pokyčiais galime padidinti žurnalo tiražą, susigrąžinti dalį prarastų skaitytojų ir pritraukti naujos – pirmiausia, miestų, auditorijos“, – sako Tomas Balžekas, „Žmones“ leidžiančios UAB „Media bitės“ generalinis direktorius. 

Didelis dėmesys bus skiriamas prenumeratorių skaičiui didinti, mat nuo šiol prenumeruoti žurnalą bus gerokai pigiau, nei jį įsigyti prekybos vietose. Vieno numerio kaina prenumeruojant išliks 0,94 Eur, o prekybos taškuose žurnalas kainuos 1,49 Eur. 

„Jau dabar matome prenumeratorių skaičiaus augimą. Prenumeratos ir skaitytojų lojalumo skatinimo veiksmus tęsime ir toliau“, – aiškina T. Balžekas. 

 

Startuoja ir reklamos kampanija

Šią savaitę startuojanti reklamos kampanija orientuota į tuos žmones, kurie žurnalą „Žmonės“ iki šiol skaitydavo nereguliariai. 

Šešiuose šalies miestuose pasirodę lauko reklamos stendai šmaikščiai kalba apie situacijas, susijusias su žurnalu „Žmonės“. 

„Žmonių“ skaitytojų ir vertintojų – gerokai daugiau nei jų pirkėjų. Paklaustas ne kiekvienas pavadins save „Žmonių“ pirkėju ar skaitytoju, nors smalsiai varto žurnalą parduotuvėje prie kasos, kavinėje ar kirpykloje ir tikrai žino, kas naujame viršelyje. 

Tad reklamos kampanija kreipiamės būtent į šią, nepastovių skaitytojų, auditoriją ir raginame drąsiai skaityti atsinaujinusį žurnalą“, – sako „Žmonių“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė. 

Atsinaujinęs žurnalas „Žmonės“ spaudos prekybos vietose – nuo sausio 18 dienos. 

 

„Žmonės CONTENTUM“: darbą pradeda žurnalo „Žmonės“ turinio rinkodaros agentūra

Marija Matuzevičienė ir Tomas Balžekas. G.Skaraitienės nuotr..jpg
 

Turinio inovacijos ir ilgametė leidybos ir darbo su garsiausiais prekės ženklais patirtis – tai siūlo naujai įkurta turinio rinkodaros agentūra „Žmonės CONTENTUM“. Turinio sprendimai spaudoje ir internete, reklaminių katalogų leidyba ir platinimas bei socialinių tinklų valdymas – „Žmonės CONTENTUM“ prekės ženklams siūlo visas pagrindines turinio rinkodaros paslaugas.

„Žmonės CONTENTUM“ – tai turinio rinkodaros agentūra, veikianti greta žiniasklaidos prekės ženklo „Žmonės“. 

Naujoji agentūra darbą pradeda susivienijus žurnalui „Žmonės“ ir rinkoje jau žinomai turinio rinkodaros agentūrai „Contentum“, kuri bendradarbiauja su tokiais prekės ženklais kaip „Sportland“, „Douglas“, „Electromarkt“, „Impuls“, „Vynoteka“, „Gera dovana“ ir kt.

„Žmonės CONTENTUM“  turinio rinkodaros projektus kuria patyrusi turinio meistrų komanda, tarp kurių – profesionalūs redaktoriai, fotografai, operatoriai, stilistai ir kiti turinio kūrybos virtuozai. 

„Ši koalicija atveria esamiems ir būsimiems mūsų partneriams platesnes  komunikacijos galimybes. Kartu padarysime daugiau: plėsis turinio formos ir jo sklaida, leidinių distribucija bus tikslingesnė, pasaulyje sparčiai populiarėjantys praturtintos realybės (augmented reality) sprendimai taps prieinamesni ir randami netikėčiausiose spausdintų leidinių vietose.“, – sako „Žmonės CONTENTUM“ vadovė Marija Matuzevičienė.    

„Naujas prekės ženklas „Žmonės Contentum“ kalba pats už save. Mes išmanome leidybos verslą ir kuriame turinį, kuris patinka skaitytojams mūsų žurnaluose „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“. Efektyviai panaudosime mūsų įmonės ir partnerio ilgametę patirtį bei turimus resursus, kad klientams galėtume teikti turinio leidybos, distribucijos ir tarpininkavimo paslaugas, spausdinant leidinius bei kuriant interneto sprendimus ir darant tai konkurencingiausiai rinkoje, – sako UAB „Media bitės“, valdančios „Žmonės“ ir kitus leidinius, generalinis direktorius Tomas Balžekas.

Pirmuoju  „Žmonės CONTENTUM“ projektu tapo kalėdinis prekybos centro „Ozas“ katalogas.

 

Naująja žurnalo „Žmonės“ vyriausiąja redaktore tampa Gitana Bukauskienė

Gitana Bukauskiene_ Redos Mickevičiūtės nuotr.jpg
 

Naująją žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktore nuo lapkričio 14 dienos tampa Gitana Bukauskienė, iki šiol vadovavusi žurnalo „Laima“ redakcijai. Ji „Žmonės“ vyr. redaktorės pareigose pakeis Dainą Žemaitytę, žurnalo redakcijai vadovavusią pastaruosius 13 metų.

„Šis pasiūlymas man buvo labai netikėtas, nors ir žinau, kad kiekvienam leidiniui atsinaujinimo etapai yra būtini. Su naująja įmonės vadovų komanda per artimiausias savaites iki galo išgryninsime žurnalo „Žmonės“ atsinaujinimo kryptį.

Leidžiuosi į dar vieną profesinį nuotykį ir tikiuosi, kad būsimi pokyčiai nenuvils „Žmonių“ fanų ir tuo pačiu pritrauks naują auditoriją“,  – teigia G. Bukauskienė.

G.Bukauskienė toliau lieka dirbti ir žurnalo „Laima“ vyr. redaktore. Vykdančiąja redaktore žurnale tampa Gitana Rimšaitė, iki šiol ėjusi vyr. redaktorės pavaduotojos pareigas.

„Žmonės“ prekės ženklas yra labai stiprus ir vienas geriausiai žinomų Lietuvoje. Bet jam taip pat reikia pokyčių. Šį prekės ženklą įsigijome su tikslu vystyti, įkvėpti naujos energijos, transformuoti į modernesnį. Naujo redakcijos vadovo paskyrimas yra pirmas žingsnis, nuo kurio prasidės nauja šio prekinio ženklo era,  – sako Tomas Balžekas, „Žmones“ valdančios UAB „Media bitės“ generalinis direktorius.

 

UAB „Media bitės“ įsigijo „Žurnalų leidybos grupės“ verslą, darbą pradeda nauja vadovų komanda

Zmones.jpg
 

UAB „Media bitės“ ir UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG) baigė sandorį dėl ŽLG priklausančio žiniasklaidos verslo įsigijimo. Nuo spalio 2 dienos darbą pradeda nauja įmonės vadovų komanda.

Po sandorio užbaigimo žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“ ir kt. leidyba bei portalų Žmonės.lt, Elaima.lt, Ji24.lt, Shopspy.lt vystymas tęsiami įmonėje „Media bitės“.

Įsigytus žiniasklaidos kanalus valdančios įmonės generaliniu direktoriumi dirba Tomas Balžekas, o vykdančiuoju direktoriumi – Martynas Basokas. Žiniasklaidos kanalų rinkodarai vadovaus Gabrielė Burbienė. Prekybos vadovu tampa Tomas Bindokas.

„Skaitytojų labai mėgstami žurnalai ir portalai nuo šiol turi naujus savininkus, kurie rūpinsis leidybos tęstinumu ir progresu. Didžiuojuosi, kad pavyko suburti ambicingą vadovų ir akcininkų komandą. Esame pasiruošę priimti šį iššūkį“, – sako T.Balžekas, „Media bitės“ generalinis direktorius.

UAB „Media bitės“ nuo šiol priklauso ŽLG valdytų žiniasklaidos kanalų teisės ir pareigos, turtas ir visi prekių ženklai.  UAB „Media bitės“ taip pat įsigijo ŽLG dalį bendrovėje „Medipresa“, užsiimančioje periodinių leidinių ir knygų platinimu.

UAB „Media bitės“ akcininkai yra Tomas Balžekas, Martynas Basokas, Vytautas Kaikaris, Gabrielė Burbienė ir Tomas Bindokas.

 

Biuras

Kęstučio g. 25, LT-08121 Vilnius
Tel. (8 5) 250 3415
info@mediabites.lt

UAB „Media bitės“
Įmonės kodas 304552458
PVM kodas LT100011154614
A.s. LT587300010152230424

Registracijos adresas

Aukštaičių g. 6-203, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.

 
 

Kontaktai

 

Generalinis direktorius
Tomas Balžekas
balzekas@zmones.lt

 

Vykdomasis direktorius
Martynas Basokas
martynas.basokas@zmones.lt

 

Pardavimo vadovas
Reinoldas Musteikis
reinoldas.musteikis@zmones.lt

 

Rinkodaros vadovė 
Gabrielė Burbienė
gabriele.burbiene@zmones.lt

 

Platinimo vadovas
Tomas Kniazevas
tomas.kniazevas@mediabites.lt

 

Prenumeratos skyrius
Tel. (8 37) 22 96 39
prenumerata@mediabites.lt

ŽMONĖS redakcija
UAB „Media bitės“
Kęstučio g. 25-1, LT-08121 Vilnius
Tel. (8 5) 250 3415
zmones@zmones.lt

 

LAIMĖ redakcija
UAB „Media bitės“
Kęstučio g. 25-1, LT-08121 Vilnius
Tel. (8 5) 250 3416
laime@mediabites.lt

 

JI redakcija
UAB „Media bitės“
Kęstučio g. 25-1, LT-08121 Vilnius       
Tel. (8 5) 250 3415
ji@mediabites.lt

 „Jaunųjų liūtų“ konkurse Kanuose Lietuvai astovaus agentūros „Imagine“ komanda

20190429Kanai1334.jpg
 

Nacionaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse pirmąją vietą iškovojo Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė, atstovaujančios agentūrai „Imagine“. Laimėjusi komanda birželio mėnesį vyks į Kanus varžytis „Jaunųjų liūtų“ konkurso finale.

Kaip išjudinti aukoti nepratusį jaunimą ir kartu aktyviau kovoti su emociniais sunkumais – į šiuos klausimus atsakymo ieškojo kūrybinio konkurso dalyviai. Užduotį šiais metais pateikė „Jaunimo linija“ ir trijų mobiliojo ryšio operatorių plėtojama programėlė „MoQ“.

Laimėtojos Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė pasiūlė skaitmeninę kampaniją su idėja pasitelkti muziką, kuri jaunimui yra viena svarbiausių ir artimiausių jausmų raiškos formų. Merginos atrado gerai žinomų jaunosios kartos atlikėjų dainų žodžiuose daug užuominų į aktualias emocines būsenas ir išgyvenimus.

 „Oj kaip mane užknisa tie tavo skambučiai, bet kai pakeliu – tyla.“ („Free Finga“), „Išsinert, ištrūkt, virvę nutraukt ar išlipt iš duobės“ (Benas Aleksandravičius / „BA“), „Nenoriu grįžt namo, šiąnakt“ („Monique“) ir daugelio kitų atlikėjų žodžiuose gausu užkoduotų žinučių apie panašias emocijas. 

„Tačiau tai savaime neskatina aukojimo veiksmo, todėl prie skaitmeninių sprendimų pridėjome „Jaunimo linijos“ ambasadoriaus rinkimus. Vartotojas, norėdamas atiduoti balsą už savo mėgstamą atlikėją, paaukoja vieną eurą „Jaunimo linijai“. Aukojimo ir rinkimų rezultatus galima tiesiogiai stebėti kampanijos internetinėje svetainėje“, – sako nugalėtojos.

Vertinimo komisija šiai idėjai skyrė daugiausiai balų dėl stiprios ir netikėtos įžvalgos, aiškaus idėjos pagrindimo ir vizualinio pateikimo.

„Didelės idėjos yra tos, kurias pamatęs, suvoki, kad apie tai niekada nepagalvojai. Tokios idėjos tave praturtina, praplečia tavo mąstymą. Šis darbas iš visų išsiskyrė savo vizualiniu švarumu, labai gerai įžvalga ir netikėtu kampu, kuriuo paliesta ši tema. Be to, viskas labai aiškiai sudėliota, netgi kampanijos veikimo diagrama pateikta. Buvo gerų idėjų, kurios pražuvo aiškinime ar buvo per sudėtingai sugalvotos“, – sako komisijos narys Tomas Ramanauskas.

„Jaunimo linijos“ komunikacijos vadovė Rita Stanelytė priduria, kad idėja ne tik labai kūrybiška, bet ir lengvai įgyvendinama: „Pabandysime ją iš tiesų realizuoti, kad dainų žodžiai pasiektų tuos, kuriems sunku ir tuos, kurie gali padėti“.

Antroji vieta atiteko agentūros „New!“ komandai – Astai Ostrovskajai ir Vytautei Strumilaitei, trečioji vieta – Gabrielei Mišeikytei ir Sandrai Polėkaitei, atstovavusioms „DDB Vilnius“. Iš viso varžėsi 27 konkurso dalyvių poros iš 21 Lietuvos reklamos, medijų ir skaitmeninės agentūros.

Konkurso dalyviai, turėję vos vieną parą, kūrybiško sprendimo skaitmeninei kampanijai ieškojo reklamos mokykloje „The Atomic Garden” Vilniuje.

Nugalėjusi agentūros „Imagine“ komanda birželį vyks į Kanus atstovauti Lietuvai finaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, kuris vyksta reklamos festivalio „Kanų liūtai“ metu. Ten lietuvių taip pat laukia skaitmeninio sprendimo užduotis ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.

Šiemet kūrybinių komandų idėjas vertino ir laimėtojų porą rinko penkių narių komisija: komunikacijos agentūrų įkūrėjas ir kūrybingumo dėstytojas Tomas Ramanauskas, reklamos kūrybininkė ir bronzinio „Kanų liūto“ laimėtoja Stefanija Jokštytė, „MoQ“ rinkodaros vadovas Tomas Nemura, „Jaunimo linijos“ komunikacijos vadovė Rita Stanelytė ir agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

„Jaunųjų liūtų“ konkursą organizuoja ir „Kanų liūtų“ festivaliui Lietuvoje atstovauja įmonė „Media bitės“.

 

 „Žmonės“ augina savo skaitytojų ratą: kiekvieną savaitę žurnalą skaito 265 tūkst. žmonių

Žurnalas žmonės_skaitytoja.jpg
 

Kiekvieną žurnalo „Žmonės“ numerį skaito 265 300 žmonių, arba 12,7 % Lietuvos gyventojų nuo 16 iki 74 metų. Daugiausiai skaitytojų žurnalas turi tarp finansiškai aktyvių ir išsilavinusių 25-54 metų didžiųjų miestų gyventojų, pirmiausia – moterų. Tai rodo 2019 metų Spaudos skaitytojų tyrimas.

 
 
savaitine-auditorija-5ce67808dc9994-21305275.jpeg
bendroji-auditorija-5ce67813618b07-77531868.jpeg

„Kantar“ atlikto tyrimo duomenimis, kiekvieną savaitę žurnalą „Žmonės“ vidutiniškai skaito 265 300 Lietuvos gyventojų, o vieną žurnalo numerį vienas žmogus vidutiniškai skaito 2,1 karto. Kitaip tariant, vienu numeriu žurnalas „Žmonės“ pasiekia 557 130 kontaktų.

Dar platesnę auditoriją „Žmonės“ pasiekia imant bendrąją auditoriją, arba skaitytojus, kurie skaitė arba vartė bent vieną žurnalo numerį per pastaruosius 6 mėnesius. Pagal šį paramentrą, „Žmones“ skaito 594 168 skaitytojai, arba 28,5 % Lietuvos gyventojų nuo 16 iki 74 metų.

Pagal šį parametrą „Žmonės” yra skaitomiausias žurnalas Lietuvoje.

„Kantar“ atliktas spaudos auditorijos tyrimas skaičiais įrodo, kad spauda yra aktuali ir užima svarbią vietą Lietuvos žmonių gyvenime. Bendras spaudos skaitomumas per praėjusius metus nebekrito, o vidutinė spaudos auditorija paaugo nuo 62 % iki 72%, tuo tarpu praleidžiamas laikas su spauda padidėjo nuo 12 iki 17 min. per dieną. Didžiuojuosi, kad mūsų komanda kuria šiuo metu skaitomiausią žurnalą Lietuvoje – „Žmones“. Mūsų investicijos į šio prekinio ženklo pokyčius pradeda atsipirkti, geriausias to įrodymas – auganti skaitytojų auditorija bei geras vartojimo dažnis“, – sako Tomas Balžekas, „Media bitės“ vadovas.

Daugiausiai „Žmones“ skaito 25-54 metų auditorija – ji sudaro 62 % visų žurnalo skaitytojų. O 16-44 metų amžiaus grupėje „Žmonės“ yra populiariausias savaitraštis Lietuvoje.

Pagrindinės žurnalo „Žmonės“ skaitytojos – moterys (72,1 %), gyvenančios didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Trijų didžiųjų miestų ir jų apskričių gyventojai sudaro 56,9 % visų „Žmonės“ skaitytojų.

Spaudos auditorijos tyrimą 2019 m. sausio-balandžio mėnesiais atliko tyrimų bendrovė „Kantar“. Šiais metais Spaudos auditorijos tyrimas buvo atliekamas pagal naują metodiką – apklausą namuose pakeitė apklausa telefonu ir internetu. Iš viso buvo apklausta 1616 Lietuvos gyventojų.

 

 Mes skirtingi, bet visi mes žmonės. 10 Lietuvos prekės ženklų išreiškė palaikymą LGBT bendruomenei

Zmones-Ecodenta.png
 

Mes skirtingi, bet visi mes žmonės. 10 Lietuvos prekės ženklų išreiškė palaikymą LGBT bendruomenei

 Visi mes skirtingi, bet visi mes žmonės – verti palaikymo ir meilės. Su tokia žinia pasirodo šios savaitės žurnalo „Žmonės“ numeris, kurio centre – 10 garsių Lietuvos prekės ženklų, išreiškusių atvirą palaikymą LGBT bendruomenei.

 „Telia“, Swedbank“, „Ikea“, „Švyturys GO Nealkoholinis“, „Ecodenta“, „Red Bull“, „Ozas“, „MO“ muziejus, Vilniaus universitetas, „Žmonės“ – šių prekės ženklų reklamos, sukurtos vieningu vaivorykštės stiliumi, žurnale neša įvairovės, lygybės ir tolerancijos idėjas.

 „Žurnalo „Žmonės“ centre visuomet buvo ir bus žmonės. Jų įvairovė ir daro mūsų žurnalą tokiu, koks jis yra. Šios savaitės žurnalu siekiame parodyti, kad Lietuvos žiniasklaida ir prekės ženklai yra brandūs ir atviri palaikyti įvairovės bei lygybės idėjas.

 Svarbu ne tik, kad LGBT bendruomenė tokio masinio palaikymo Lietuvoje sulaukia pirmą kartą. Atrodo, kad kartu sugriovėme ir mitą, kad Lietuvos prekės ženklai dar bijo atvirai palaikyti LGBT. Patys nustebome, kaip greitai pavyko suburti partnerius, kuriems rūpi lygybės ir tolerancijos tema“,– sako Gabrielė Burbienė, žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė.

 Visas vaivorykštės stiliaus reklamas sukūrė reklamos agentūra „McCann Vilnius“.

 „Visą idėją žurnale pradedame „Visi mes žmonės“ manifestu, kurio įkvėpimu tapo vaivorykštės spalvų vėliavos reikšmės. Jos simbolizuoja, kad visi gyvename dėl tų pačių dalykų – meilės, palaikymo, saviraiškos laisvės.

 O prekės ženklų reklamas užbaigiame tuščiu baltu lapu – simboliškai kalbančiu tiems, kuriems šįkart pritrūko drąsos palaikyti idėją. Nesmerkiame ir pirštais nebadome, juk kartais stokoti drąsos ir pritrūkti ryžto – taip pat žmogiška“, – sako agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.

 „Kartu viliamės, kad ši mūsų iniciatyva palaikys žmones, kuriems dar trūksta drąsos išreikšti tikrąjį save“, – priduria G.Burbienė.

 Birželis visame pasaulyje yra LGBT bendruomenės mėnuo, kai per įvairias šalis keliauja vaivorykštės banga, kurios pagrindinė žinia – mes skirtingi, bet visi mes žmonės. Šią savaitę LGBT bendruomenės renginiai vyksta ir Vilniuje, kuriuos šeštadienį vainikuos eitynės už lygybę „Baltic Pride“.

 Žurnalas „Žmonės“ – vienas skaitomiausių leidinių Lietuvoje, kurį kiekvieną savaitę skaito 265 300 žmonių. Žurnalą „Žmonės“ leidžia įmonė „Media bitės“.

 
 
Zmones-Manifestas.jpg
Zmones-Telia.jpg
Zmones-Swedbank.jpg
Zmones-GO.jpg
Zmones-IKEA.jpg
Zmones-Ozas.jpg
Zmones-M0.jpg
Zmones-VU.jpg
Zmones-Redbull.jpg
Zmones-Uzdarymas.jpg

 Baltijos kelias: 600 kilometrų vienybės

 
DSC_3731 (1) (1)_888.png
 
 

Didžiulis gūsis pasididžiavimo. Neįtikėtinas logistikos kūrinys. Iškalbinga tyla prieš Katedros varpo dūžiui paskelbiant Baltijos kelio pradžią. Iš kalbinamų žinomų žmonių atminties išniro įvairios emocijos, patirtos Baltijos kelyje. Jei kuris ir nestovėjo jame, prisimena, ką veikė tą svarbią dieną prieš 30 metų.

Grupės „G&G Sindikatas“ lyderis Gabrielius Liaudanskas-Svaras su draugais stovėjo maždaug dvyliktame kilometre už Vilniaus, kelyje Panevėžio link. Nesirinko vietos, tiesiog važiavo tol, kol nusprendė, kad stoja ten. „Tuo metu Lietuvos žmonių dvasia buvo tokia stipri, kad užteko tik paskelbti datą ir vietą – visi patys susirinko. Tądien visi, kurie myli Lietuvą, rado savo vietą Baltijos kelyje“, – įsitikinęs Svaras.

„Rugpjūčio 23-ioji Baltijos kelyje – viena gražiausių ir prasmingiausių likimo padovanotų dienų, – ypatingą įvykį prisimena LRT televizijos žurnalistė ir žinių vedėja Eglė Bučelytė. – Lyg šiandien akyse – gausybė automobilių, judančių Ukmergės plento link, kai kurie jau perkaitę ir nebejudantys iš vietos, juos paliekantys žmonės, pėsčiomis skubantys į kalną. Teko nuvažiuoti ne vieną kilometrą pro kelyje jau išsirikiavusius žmones, kai kur – net keliomis eilėmis, o lygiai septintą valandą vakaro susikibti su jais rankomis... Niekada neišdils vien tik šviesūs ir taurūs veidai aplink, gerumo bei vienybės jausmas, tarsi visų gyslomis tekėtų vienas kraujas.“

Jai antrino filmo „Baltijos kelias“ režisierius Audrius Stonys. Tą lemtingą dieną jį Vilniuje pribloškė... tyla. Ištuštėjęs miestas bylojo apie laukimo būseną. „Labiausiai įsiminė minutė tylos prieš suskambant varpui, kuris paskelbė Baltijos kelio pradžią. Kai išgirdom skambant varpus, staiga su kolega Arūnu Mateliu supratome, kad mes vieninteliai, kurie ne grandinėje. Tad akimirkai dviese susikibom – ir vėl lėkėm filmuoti. Suvokėm, kad svarbu ne skaičiai, ne renginio estetika, o tai, kas darosi žmonių viduje, jų akyse – ten tikrasis Baltijos kelias ir įvyko“, – kalbėjo režisierius.

 
 
zmones_34_825.jpg
 

 Žurnalo „Žmonės“ vaivorykštės numeriui – apdovanojimų „Baltic Best“ auksas

Zmones-215x295+5mm_Swedbank-8.png

Kampanija „Visi mes žmonės“, kuomet palaikymą LGBT bendruomenei Lietuvoje išreiškė 10 prekės ženklų, laimėjo aukso apdovanojimą Baltijos šalių apdovanojimuose „Baltic Best“. Agentūros „McCann Vilnius“ sumanyta ir žurnale „Žmonės“ įgyvendinta kampanija apdovanojimą pelnė korporatyvinių viešųjų ryšių kategorijoje.

„Šįkart festivalyje, mano manymu, laimėjo ne agentūra, o klientai, kurie sutiko prisijungti prie šio projekto. Galbūt tai tik mažas žingsnis pokyčių link, bet nuo tokių žingsnių ir prasideda progresas“, – sako Mantas Velykis, agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas.

 „Visi mes žmonės“ vaivorykštės kampanija svarbi tikrai ne vien kaip reklamos ar viešųjų ryšių kampanija. Ši iniciatyva primena, koks svarbus verslo vaidmuo kalbant ne visuomet patogiomis socialinėmis temomis ir kuriant pokytį“, – sako Gabrielė Burbienė, žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė.

 „Telia“, „Swedbank“, „Ikea“, „Švyturys GO Nealkoholinis“, „Ecodenta“, „Red Bull“, „Ozas“, „MO“ muziejus, Vilniaus universitetas, „Žmonės“ – šių prekės ženklų reklamos, sukurtos vieningu vaivorykštės stiliumi, pasirodė birželio 6-osios žurnalo „Žmonės“ numeryje, prieš pat eitynes už lygybę „Baltic Pride“.

 „Baltic Best“ apdovanojimuose Taline įvertinti pastarųjų metų geriausi Baltijos šalių reklamos, rinkodaros, komunikacijos ir dizaino darbai. Lietuvos agentūros juose pelnė iš viso keturis aukso apdovanojimus – juos laimėjo „McCann Vilnius“, „New!“, „Not Perfect“ ir „Folk“.

 Žurnalas „Žmonės“ – vienas skaitomiausių leidinių Lietuvoje, kurį kiekvieną savaitę skaito 265 300 žmonių. Žurnalą „Žmonės“ leidžia įmonė „Media bitės“.

 „Žmonės 2020“ apdovanojimai kvies nerti giliau

20190119PPEL8802.jpg
 

Apie kuriančius, keičiančius ir garsinančius Lietuvą – būtent apie tokias iškilias asmenybes kalbės kasmetiniai, jau tradiciniais ir vienais laukiamiausių tapę apdovanojimai „Žmonės“.

Puoselėdami praėjusiais metais pasikeitusią koncepciją, „Žmonės 2020” paskelbs ir apdovanos tuos, kurie pastaraisiais metais labiausiai prisidėjo prie šalies vardo garsinimo, kūrė bei savo darbais turtino, švietė ar keitė visuomenę. Kitų metų sausio 23–ąją apdovanojimai bus įteikti labiausiai nusipelniusiems mokslo, verslo, kultūros, sporto, muzikos ir scenos sričių atstovams.

Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre įvyksiantys apdovanojimai šiemet žiūrovus  kvies „nerti giliau“ ir iš dar arčiau išgirsti apie tuos, kurių darbai ir pasiekimai ne visuomet atsiduria pirmuosiuose naujienų puslapiuose.

„Tam, kad sukurtum, išrastum, nugalėtum reikia turėti ypatingų galių, nes po kiekvienu didžiu pasiekimu slepiasi daugybė emocinių, fizinių, psichologinių išgyvenimų! Veikiančių ir patį herojų, ir jo aplinką, ir visuomenę. Mūsų darbas pastebėti tai ir padėkoti žmonėms, kurie dažnai tylomis paaukoja labai daug, kad padovanotų sau ir kitiems kažką nuostabaus!“ – sako Gitana Bukauskienė, žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė.

„Atsinaujinusi 2019 metų apdovanojimų koncepcija labai pasiteisino – šou tapo viena populiariausių metų programų, ją žiūrėjo daugiau nei pusė milijono žmonių ir rinkosi kas ketvirtas tuo metu prie ekrano buvęs žiūrovas. Nauja apdovanojimų kryptis žavi žiūrovą, džiaugiamės, kad ir kitais metais, ryškiausi metų apdovanojimai bus transliuojami būtent mūsų kanale“, – sako LNK programų direktorius Jurgis Jefremovas.

Antrus metus iš eilės apdovanojimus „Žmonės" rengiančių kūrybos namų ELITAZ vyriausiasis prodiuseris Gediminas Jaunius, apdovanojimus žada įsupti į naują ir dar nematytą meninę formą.

„Pasirinkta povandeninė kryptis atveria plačias erdves kūrybai. Ruošiame ryškų ir dinamišką apdovanojimų šou, kuris išsiskirs vizualumu ir plastika. Praėjusiais metais atnaujinta apdovanojimų koncepcija pasiteisino, tad tęsime kokybiško pramoginio renginio kryptį, siekdami nustebinti publiką netikėtomis aukštojo ir populiariojo meno simbiozėmis. Apdovanojimų scenoje šiemet skambės daug gyvai atliekamos muzikos, kurią atliks plataus spektro muzikos ansambliai, suformuosiantys didžiulį orkestrą. Naujais amplua atsiskleisiantys ryškiausi mūsų šalies scenos menų atstovai sieks perteikti nominacijose užkoduotų temų gylį“, – apie būsimą apdovanojimų šou intriguoja G. Jaunius.

Praėjusiais metais pasikeitęs balsavimo principas išliks ir šiemet – nugalėtojus rinks Žmonės.lt skaitytojai, LNK televizijos žiūrovai bei kompetentinga komisija, kurioje – savo darbais bei pasiekimais garsūs žmonės, atstovaujantys skirtingoms nominacijų kategorijoms.

Apdovanojimų metų bus įteikiamos iš viso aštuonios nominacijos: „Mylimiausias žmogus“, kurį rinks tik skaitytojai ir žiūrovai, taip pat „Metų sporto žmogus“, „Metų verslo žmogus“, „Metų kultūros žmogus“, „Metų mokslo žmogus“, „Metų muzikos žmogus“, „Metų scenos žmogus“ bei „Metų žmogus“. Nominantai bus atskleisti ir balsavimas už juos prasidės lapkričio pabaigoje portale Žmonės.lt.

 
zmones-2020-apdovanojimai-ziurovus-kvies-nerti-giliau-zmones-foto-nuotr-5d95e586973986-41906835.jpeg